Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Sunday, February 18, 2024

先知但以理的詠歎 韓德爾神劇 伯沙撒王 1744 但以理書五章


紐約台灣基督教會2024/02/18主日崇拜

「先知但以理的詠歎」 方耀群執事獻詩 管風琴: 賴李煦煦牧師娘

【韓德爾神劇 - 伯沙撒王 (1744)(記載於但以理書五章)

O sacred oracles of truth. 神聖永恆不朽的真理神諭啊,

Oh living spring of purest joy, 像真實的喜悅如活泉湧出,

By day be ever in my mouth, 晝日常在我嘴裡述說,

And all my nightly thoughts employ. 夜晚在我思緒裡運作。

Who ever withhold attention due, 誰要是不願關注祢的真理,

Neglect themselves despising you. 連自己在鄙視祢都不明曉。


No comments:

Post a Comment