Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Friday, May 29, 2009

Little Me Sirtea 茶翁小肖像

Howdy! I am glad to meet you.
Please leave your mark and/or messages.
 
您好! 來, 來, 來, 來泡茶開講。
請留下您的脚印手模或留言。

5 comments:

  1. 茶翁您好..謝謝您之細心..願上帝祝福您謝謝---

    ReplyDelete
  2. Rich contents, artistic work, marvelous
    design & skillful photography in your blog.

    ReplyDelete
  3. 你的部落格富有豐富的內容.藝術的製作.驚異的設計.
    精巧的攝影技術.讓人流連忘返.

    ReplyDelete
  4. Thank you Kent and Grace for your positive comments. 再三感謝Kent 和 Grace的鼓勵。
    - Sirtea 茶翁 - 090821 5:07am EDT

    ReplyDelete
  5. 台語聖詩第488首: 透早去撒好種. 用慇懃與熱情.日午去
    撒好種.半脯亦無停.....這首詩歌形容 "農家樂". 同時
    也讓我們體會到 聖經的教訓:
    1."我們成了一台戲.給世人和天使觀看." (林前4:9)
    2."愛是恆久忍耐.又有恩慈...." (林前13:1-13)
    3."信就是所望之事的實底.是未見之事的確據........
    (希伯來書11:1-7)
    憑著信心的耕耘.主必賞賜.互相勉勵.奔走這條無止境的道路.生命不留空白.唯以 "部落格" 在神的引領下.勇往直前.

    ReplyDelete