Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Sunday, June 10, 2012

Sirtea Garden 茶翁家園

My dear friend, Kent, wrote a poem for me about Sirtea Garden.
How very very very nice he is!

隱藏多年的康德大詩人最近終於出山露臉, 還時常暗訪茶翁家園。
今日特地惠贈詩詞一首, 將茶翁家園描寫得如此的境界;
茶翁不禁惶恐, 祇好閉門躬身自省, 不敢再在康門弄巧囉。
謝了康兄! 小弟作揖!

Sirtea Garden 茶翁家園

1 comment:

  1. You are a passionate admirer of good poetry.
    Your encouragement is the best birthday present
    to Kent.

    ReplyDelete