Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Sunday, November 17, 2013

95th Birthday 九十五歲生日

Happy 95th Birthday, Mom.
恭祝 媽媽生日快樂!
Music: Simply Trusting Everyday
音樂: 冥日只有信靠主

Previous Posts 往年貼文
95th Birthday 95歲生日
Birthday Party 95 生日餐飲
94 Years Young 九十四歲
93 Walk And Kick 邊走邊踢
Morning Walk 早起時散步
Birthday Party 93 生日聚會
93rd Birthday 九十三歲生日
92 Years Old 九十二歲
91 Years Young 九十一歲
Happy Birthday 91st 生日快樂

Comment on Mr.Sirtea YouTube 茶翁影片頻道留言:
Baohuluxiake
九十五歲了,真太了不起了。您的影片很棒,美好的回憶與紀念。願神繼續保佑您的母親,讓她身體健康,每天開心!
茶翁 Reply
寶兄, 感謝您的祝福與鼓勵。禱求上帝保守您及家人。

No comments:

Post a Comment