Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Saturday, September 9, 2017

O Lord, My God, You Are My Refuge 救主是我避難所

一群有味的組合An Aromatic Group
救主是我避難所 O Lord, My God, You Are My Refuge


主耶和華我要倚靠祢
求祢使我永無見羞
求祢憐憫我聽我祈求
主耶和華我要倚靠祢
求祢使我永無見羞
求祢憐憫我聽我祈求

祢是我避難所是我的盼望
我要永遠信靠祢
求祢憐憫我聽我祈求
經過黑暗祢賜光明照我路
因為祢在我身旁安慰引導
我要永遠讚美祢聖名

主耶和華我要倚靠祢
求祢使我永無見羞
求祢憐憫我聽我祈求
祢是我避難所是我的盼望
我要永遠讚美祢聖名

喔主上帝祢是我倚靠
求祢俾我永永無見羞
照祢慈愛聽我的祈禱
喔主上帝祢是我倚靠
求祢俾我永永無見羞
照祢慈愛聽我的祈禱

做我希望祢是我倚靠
我深信祢是永遠可靠
照祢慈愛聽我的祈禱
黑暗的冥祢光明照我的路
因為祢安慰隨時近倚
我欲讚美祢名到永遠

喔主上帝祢是我倚靠
求祢俾我永永無見羞
照祢慈愛聽我的祈禱
做我希望祢是我倚靠
我深信祢是永遠可靠
我欲讚美祢名到永遠

No comments:

Post a Comment