Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Tuesday, August 11, 2020

我主是我的牧者

我主是我的牧者

祂知我所欠用

賞賜我諸項有够額

我可全心信靠祂

 

我躺在青翠草埔

導到安靜水邊

我主是我的牧者

我必跟隨祂腳步

 

雖然行過死蔭的山谷

我也攏不驚災害

因為主必保護照顧我

導我脫離黑暗路

 

有時煩惱與憂傷包圍

心內驚惶真艱苦

祂在我身邊安慰扶持

永遠攏無離

 

我主是我的牧者

祂與我相同行

賞賜我有慈悲憐憫

賞賜氣力與盼望

 

主耶和華是我牧者

永遠攏無放棄我

我主是我的牧者

永遠與我相同行

No comments:

Post a Comment