Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Monday, June 5, 2017

My Lord God 我主上帝

聖詩27 我主上帝
Góa Chú Siōng-tè/How Great Thou Art/My Lord God

我主上帝,我愈想就愈卬愕,
祢的聖手所做一切工程;
看見星辰,閣聽見雷的響聲,
宇宙充滿祢奇妙的工程。
我心出聲謳咾上帝聖名,
祢真偉大,何等偉大,
我心出聲謳咾上帝聖名,
祢真偉大,何等偉大。

真難瞭解,上帝無惜祂聖子,
差來世間替人類獻生命;
佇十架頂甘願替贖咱罪過,
流血慘死,互我通得永活。
我心出聲謳咾上帝聖名,
祢真偉大,何等偉大,
我心出聲謳咾上帝聖名,
祢真偉大,何等偉大。

主欲閣來,哨角的聲啲大彈,
接我轉去天家快樂無限;
我欲虔誠謙卑跪落來敬拜,
報揚上帝、我主,祢真偉大。
我心出聲謳咾上帝聖名,
祢真偉大,何等偉大,
我心出聲謳咾上帝聖名,
祢真偉大,何等偉大。

No comments:

Post a Comment