Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Wednesday, October 2, 2013

Church Altar Flowers 教會聖壇花卉

TUCCNY Church Altar Flowers
友聯教會聖壇花卉
Music: My God I Worship You 音樂: 我的神我要敬拜你
I dedicate this video to Yaling Lin & Nancy Huang.
我將此視頻獻給林雅玲姊與江燕榮姊, 感謝她們每週日輪流在聖壇獻上美麗的插花增加崇拜的氣氛。

**Church Altar Flowers (2) 教會聖壇插花 (二)
Youtube Comments and Replies 留言及回應
●Baohuluxiake
謝謝您分享這個影片!人們經常看到教會裏這些美麗的花束,但卻可­能想不到她們兩人在這背後所付出的努力。This is a great dedication to them, showing our appreciation to them. 謝謝您用相機記下她們辛勤奉獻的成果,而且您所選的聖歌也很棒!­讚!
MrSirtea 回應
她們每禮拜所插的花都是那麼樣的巧藝好看, 不留下來我覺得可惜; 謝謝您留言鼓勵這兩位姊妹, 同時讓我也得到鼓舞。
茶翁
●Teiska123
Hello, Mr. Sirtea. Great dedication and lovely flowers. Hymn is beautiful as well. Very touching... Thank you for sharing.
Blessings from Finland, Teisuka
MrSirtea Reply
Hi, Teisuka, How are you? How's everything in Finland?
This is my home Church in NYC USA. I enjoyed their flower presentation every week, very lovely and high skill flower arrangement! Thank you for your comments and encouragement. May God bless you and yours.
Sirtea

No comments:

Post a Comment