Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Wednesday, August 24, 2011

Ma's ROCer 馬的垃圾

Taiwanese doubt that Ma YingJoeu is not running for the presidency of The Republic of China (ROC That is Taiwan). He is running for a district head of China.

馬辦:馬總統對中華民國熱愛 不容質疑

針對劉家昌在新黨黨慶活動中,批評國民黨「連中華民國都不敢提」。台灣加油讚發言人李佳霏說,「中華民國」是台灣社會最大的公約數,馬英九總統對中華民國 與青天白日滿地紅國旗的熱愛,不容質疑。台灣加油讚一直都將中華民國作為理念主軸,把中華民國國旗當作最重要的訴求元素,希望外界不要刻意扭曲。

※失格的地區先生, 撤中華民國旗, 領空被侵未抗爭不護台灣主權, 選舉時才抬出中華民國或台灣來騙人, ..., 終極統一才是他的真面目。
※※選舉帽標誌不敢用中華民國旗, 採用大姆指讚, 我將它換上台灣地圖幫馬英九圓謊。
You might want to read 更伸閱讀: I Am A Taiwanese 我是台灣人

No comments:

Post a Comment