Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Wednesday, March 18, 2020

耶和華是我牧者(台語)

耶和華是我牧者(台語)
The Lord Is My Shepard


耶和華是我牧者
我攏沒有欠缺
互我倒佇青草埔
在安靜的水邊
衪使我靈魂精英
導我行義的路
我行過死蔭山谷
也攏無驚災害
佇我對敵面前
爲我排設筵席
祢用油抺我頭殼
互我杯滿出來
一生一世有恩典
有慈悲跟隨我
我欲徛起祢的厝
直到永永遠遠

耶和華是我牧者
我攏沒有欠缺
互我倒佇青草埔
在安靜的水邊
衪使我靈魂精英
導我行義的路
我行過死蔭山谷
也攏無驚災害
嘿嘿喲 嘿嘿喲
主祢及我佇啲
祢的槌及祢的柺
時時攏安慰我
嘿嘿喲 嘿嘿喲
有慈悲跟隨我
我欲徛起祢的厝
直到永永遠遠
佇我對敵面前
爲我排設筵席
祢用油抺我頭殼
互我杯滿出來
一生一世有恩典
有慈悲跟隨我
我欲徛起祢的厝
直到永永遠遠

No comments:

Post a Comment