Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Sunday, November 10, 2019

賴鴻毅牧師唱雖然行過死蔭的山谷 和平的使者

賴鴻毅牧師於
紐約台灣基督教會
主日崇拜獻唱


雖然行過死蔭的山谷

耶和華是我的牧者
我無欠缺
伊互我倒佇青翠的草埔
導我佇安靜的水邊

伊互我的靈魂精英
為萶祂的名 導我行義的路
我雖然行過死蔭的山谷
也毋驚災害 因為祢及我佇在

祢的鎚 祢的拐 安慰我
在我對敵的面前 祢給我排設筵席
祢用油抹我的頭殼 我的杯滿出來
恩典與慈悲的確跟我到一世人
我要永遠站起在耶和華的厝
我要永遠站起在耶和華的厝
阿們 阿們


和平的使者

主啊 主啊 主啊

求祢使我成做和平的使者
在冷淡無情的所在 傳揚溫暖的愛心
在怨恨歧視的所在 傳揚主極大仁慈

在軟弱懷疑的所在 傳揚堅定的信心
在邪惡黑暗的所在 傳揚正義的光明

在孤單失望的所在 傳揚救恩的希望
在苦難憂傷的所在 傳揚平安的快樂
傳揚平安的快樂
使地上充滿真善美
阿們

No comments:

Post a Comment