Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Sunday, February 10, 2019

Love is patient Love is Merciful 仁愛是賢寬容閣有慈悲

聖詩522 仁愛是賢寬容閣有慈悲
Love is patient Love is Merciful
哥林多前書13:4-8
曲: 簡銘耀
紐約台灣基督教會聖歌隊唱
春節聯歡留影

仁愛是賢(gâu)寬容閣有慈悲,
仁愛未(bōe)嫉妒,
仁愛是未(bōe)誇口未(bōe)驕傲,
未(bōe)做見誚的事;
未(bōe)求家己的利益,
也未(bōe)快受氣,
未(bōe)為著人的歹拾恨,
未(bōe)愛不義,只有歡喜真理。
凡事吞愞,凡事相信,
凡事向望,
凡事吞愞,凡事著吞愞,
仁愛永未(bōe)無去。

(華語) 愛是恆久忍耐又有恩慈
愛是恆久忍耐又有恩慈 ,
愛是不嫉妒,
愛是不自誇不張狂,
不做害羞的事;
不求自己的益處,
不輕易發怒,
不計算人家的惡,
不喜歡不義,只喜歡真理。
凡事包容,凡事相信,
凡事盼望,
凡事忍耐,凡事要忍耐,
愛是永不止息。

No comments:

Post a Comment