Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Sunday, September 9, 2018

He Leadeth Me O Blessed Thought 耶穌召我來行天路

耶穌召我來行天路
He Leadeth Me O Blessed Thought
原詞: Joseph H. Gilmore 曲: 蕭泰然


耶穌召我來行天路,
導我向前日日進步,
世間無論危險艱苦,
救主耶穌時刻保護。
【複歌】我的救主耶穌基督,
全能聖手時刻保護,
我愛盡心做祢學生,
祢大施恩親手保護。

無論抵著煩惱艱苦,
抑是得行平坦路途,
無論海面抑是山頂,
逐時逐位主永保護。(複歌)

我今伸手擒主耶穌,
我行天路主賢招呼,
世間禍福攏無定著,
主伸聖手牽我保護。(複歌)

今求救主常常照顧,
賞賜聖神扶持幫助,
到尾卡贏死失權勢,
盡一世人得主保護。(複歌)

No comments:

Post a Comment