Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Sunday, August 19, 2018

The Most Beautiful Flower 上美的花

上美的花 The Most Beautiful Flower
東方白作詞 蕭泰然作曲
何佳陵唱


上美的花 請問妳 上美的花 開在嘟
我愛伊 永遠未歛 我愛伊 永遠未謝
我愛伊 永遠清香 我愛伊 永遠美麗
我愛伊 永遠未歛 我愛伊 永遠未謝
我愛伊 永遠清香 我愛伊 永遠美麗
我聽見花偷偷的跟我
我沒開在Rocky 我沒開在Canyon
我孤開在妳心中 妳日夜思念的故鄉 
上美的花

No comments:

Post a Comment