Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Saturday, February 10, 2018

Ubi Caritas 見若有仁愛

聖詩523 見若有仁愛
Ubi Caritas


見若有仁愛及疼心,
見若有仁愛上帝就同在。

主耶穌祢的疼,
互阮歡喜來聚會。
見若有仁愛及疼心,
見若有仁愛上帝就同在。

祢的疼做阮性命
最重要原動力。
見若有仁愛及疼心,
見若有仁愛上帝就同在。

所以咱著相疼
親像上帝疼咱。
見若有仁愛及疼心,
見若有仁愛上帝就同在。

咱著用疼佇基督身軀
來合做一體。
見若有仁愛及疼心,
見若有仁愛上帝就同在。

上帝的疼佇主基督
賜永遠喜樂。
見若有仁愛及疼心,
見若有仁愛上帝就同在。

上帝的疼佇主基督
欲留存到永遠。
見若有仁愛及疼心,
見若有仁愛上帝就同在。

No comments:

Post a Comment