Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Saturday, August 5, 2017

Though The Fig Tree Does Not Blossom 雖然無花果無發芛

Delicious Sweet Treats 誘人甜食
聖詞598 雖然無花果無發芛
Though The Fig Tree Does Not Blossom


雖然無花果無發芛,葡萄樹也無結果子,
橄欖無收成,田園無出五穀,
廄內無羊也無牛。

我猶久欲因為我的主來歡喜,
因為救我的上帝來快樂,
我猶久欲因為我的主來歡喜,
因為救我的上帝來快樂。

雖然稻及麥無發芛,水菓樹也無結果子,
菜蔬無收成,田園無出五穀,
厝內無米也無糧。

我猶久欲因為我的主來歡喜,
因為救我的上帝來快樂,
我猶久欲因為我的主來歡喜,
因為救我的上帝來快樂。

雖然 無花果樹不發旺
雖然 葡萄樹不結果
雖然 橄欖樹也不效力

田地不出糧食 圈中絕了羊
棚內也沒有牛

然而 我要因耶和華歡欣
因救我的神喜樂

主耶和華是我的力量
他使我的腳快如母鹿的蹄
又使我穩行在高處

主耶和華是我的力量
他使我的腳快如母鹿的蹄
又使我穩行在高處

主耶和華是我的力量
他使我的腳快如母鹿的蹄
又使我穩行在高處
又使我穩行在高處

No comments:

Post a Comment