Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Saturday, August 26, 2017

Fairest Lord Jesus 美妙主耶穌

聖詩125+126 美妙主耶穌
Fairest Lord Jesus

美妙主耶穌,
萬有祢眷顧,
祢本是神成做世人;
主我所信仰,
主我所尊崇,
我歡喜主作我君王。

青翠的草埔,
樹林的甘露,
春天美麗樹木草花,
攏不及耶穌,
攏不及耶穌,
祢互我憂傷變快樂。

美妙的君王,
萬邦所敬奉,
為著我罪歡喜降世;
榮光及尊貴,
恩典及慈悲
永遠到永遠攏屬祢。

No comments:

Post a Comment