Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Saturday, July 22, 2017

You Are the Light of the World 你們是世上的光

你們是世上的光
You Are the Light of the World

你們是世上的光
城造在山上
將不能隱藏 將不能隱藏
人點燈不放在斗底下
是放在燈檯上
就把一家人照亮 把一家人照亮
你們的光也當這樣
照在人前叫他們看見
你們的好行為便將榮耀歸給天
你們是世上的光 你們是世上的光
像城造在山上不能够隱藏
你們是世上的光 你們是世上的光
像燈在燈檯上將世界照亮

你們是世上的光你們是世上的光
像城造在山上不能够隱藏
你們是世上的光 你們是世上的光
像燈在燈檯上將世界照亮
噢, 你們是世上的光你們是世上的光
像城造在山上不能够隱藏
你們是世上的光 你們是世上的光
像燈在燈檯上將世界照亮
像燈在燈檯上將世界照亮
像燈在燈檯上將世界照亮

2 comments:

  1. 最近主日 想用這首歌來做回應 證道主題, 但我現人在菲律
    賓...

    ReplyDelete
  2. 好希望可以有伴奏版的,太好听了

    ReplyDelete