Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Sunday, July 16, 2017

Purple Beautiful 紫色顯貴氣

紫色顯貴氣 Purple Beautiful
音樂: 隱形的翅膀 Music: Invisible Wings


每一次 都在徘徊孤單中堅強 每一次 就算很受傷 也不閃淚光
我知道 我一直有雙隱形的翅膀 帶我飛 飛過絕望

不去想 他們擁有美麗的太陽 我看見 每天的夕陽 也會有變化
我知道 我一直有雙隱形的翅膀 帶我飛 給我希望

我終於 看到 所有夢想都開花 追逐的年輕 歌聲多嘹亮
我終於 翱翔 用心凝望不害怕 哪裡會有風 就飛多遠吧

不去想 他們擁有美麗的太陽 我看見 每天的夕陽 也會有變化
我知道 我一直有雙隱形的翅膀 帶我飛 給我希望

我終於 看到 所有夢想都開花 追逐的年輕 歌聲多嘹亮
我終於 翱翔 用心凝望不害怕 哪裡會有風 就飛多遠吧

隱形的翅膀 讓夢恒久比天長 留一個 願望 讓自己想像

No comments:

Post a Comment