Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Monday, June 12, 2017

This Is My Father's World 我心謳咾上帝

我心謳咾上帝
This Is My Father's World


我心謳咾上帝,
自然永活的父,
天地萬有相及應聲,
謳咾祂大尊名;
樹木田園水泉,
穹蒼大海高山,
顯明祂大權能榮光,
仁愛公義齊全。

我心謳咾上帝,
世間眾人的父,
空中飛鳥吟詩出聲,
謳咾祂大尊名;
溪水草埔青翠,
芳花果子極,
日光照來涼風吹來,
講起祂大仁愛。

我心謳咾上帝,
天下本對一家,
雖然歹代暫時縱橫,
公義穩當得勝;
聖國臨到地上,
若準佇天一樣,
天下到尾合做一家,
榮光歸佇上帝。

No comments:

Post a Comment