Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Sunday, June 25, 2017

I Need Thee Every Hour 時刻我需要主

時刻我需要主
I Need Thee Every Hour

時刻我需要主,極大慈悲,
著聽我主的聲,就會歡喜。
求主永住我心裡, 時刻及我佇啲,
我欣慕此號福氣, 我來就祢。

時刻我需要主,祢若近倚,
試煉攏無氣力,通迷惑我。
求主永住我心裡, 時刻及我佇啲,
我欣慕此號福氣, 我來就祢。

時刻我需要主,無論禍福,
求祢及我無離 才有安樂。
求主永住我心裡, 時刻及我佇啲,
我欣慕此號福氣, 我來就祢。

時刻我需要主,至聖、至善,
真愛做祢的子 久長無變。
求主永住我心裡, 時刻及我佇啲,
我欣慕此號福氣, 我來就祢。阿們。

No comments:

Post a Comment