Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Monday, August 22, 2016

God's Way 神的路

20160821 紐約台灣基督教會姊妹們唱神的路
Taiwan Union Christian Church Sisters Sing God’s Way


神的路
神的路最美善,雖我不明瞭,
為何憂愁試煉,常把我環繞?
主用各樣方法煉我像精金,
故我順服信靠我慈悲父神。

神的路我最愛,惟祂能引導,
我全心投靠祂,甜蜜且安好;
災害不能臨到,平安無煩惱,
我要永遠靠主,祂至聖至寶。

神的路最美善,神的路最美好,
我願常倚靠祂,惟祂能引導。

God’s Way
God’s way shall be my way, He knoweth the best;
And leaning upon Him, sweet, sweet is my rest,
No harm can befall me, safe, safe shall I be,
I’ll cling to Him ever, so precious is He.

God’s way is the best way,
God’s way is the right way,
I’ll trust in Him always,
He knoweth the best.

No comments:

Post a Comment