Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Friday, August 12, 2016

Dr. Ching-Tze Lee’s Artworks 攝影家的哲思與詩意

Photographer Dr. Ching-Tze Lee’s Artworks
摄影家李清泽博士镜头下的哲思与诗意


1. 哭牆祈禱天下平
2. 聖碑公園示神恩
3. 天露曙光呈樂園
4. 天上樂園地上景
5. 一陰一陽謂之道
6. 天降瑞雪示豐年
7. 陰昇陽降天地成
8. 遁入空門萬事休
9. 禪園無念見佛性
10. 沙拉盤中誰為餐
11. 蒼空一粟狂飛棄
12. 天真無邪樂無比
13. 夫妻本是相伴行
14. 三代同堂見親情
15. 奧妙天景任人賞
16. 地老天荒不了情
17. 中秋落日思故鄉
18. 粉彩繽紛撩人思
19. 澗中落葉隨波逝
20. 麥園豐收萭事足
21. 水簾洞中又一村
22. 池中餘光映殘紅

No comments:

Post a Comment