Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Monday, June 20, 2016

There’s No Friend To Me Like Jesus 無朋友待我像耶穌

紐約台灣基督教會父親們2016/06/19 父親節
於主日崇拜中獻唱無朋友待我像耶穌。
Taiwan Union Christian Church in NY
 Fathers sing There’s No Friend Like Jesus.


There’s No Friend Like Jesus
無朋友待我像耶穌

無朋友待我像耶穌, 祂供我一切需要;
不單救我更保守我, 賜恩惠何等奇妙。
我今全心信賴救主, 我靠主一切勝過,
因祂救我並保守我, 祂永不使我墜落。

主耶穌是我的一切, 是我救主與嚮導,
保護我脫離眾仇敵, 藏在主裏永安好。
我今全心信賴救主, 我靠主一切勝過,
因祂救我並保守我, 祂永不使我墜落。

There’s no friend to me like Jesus,
He my ev‘ry need supplies;
He not only saves but keeps me,
Nothing good from me denies.
Yes, in Him I’m fully trusting,
Yes, thro’ Him I’ll conquer all;
For I know He saves and keeps me,
And He’ll never let me fall.

No comments:

Post a Comment