Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Saturday, November 1, 2014

Discovery Park & Pike Place Market 愉景公園與派克市場

Visiting Seattle WA-5 Discovery Park & Pike Place Market
旅遊西雅圖(五)- 愉景公園與派克市場
Music 音樂:
If Thou But Suffer God To Guide Thee
Wer nur den lieben Gott läßt walten, Bach
你若甘願互上帝引導


1.你若甘願互上帝引導,
佇逐方面攏仰望祂;
無論啥事主氣力極大,
困苦的日給你扶持;
見若靠主不變疼痛,
徛石磐頂攏搖動。
2.常常吐氣閣啼哭無停,
憂悶掛慮有啥利益?
逐時經過烏暗的苦境,
家己哀傷有啥效力?
祂擔當你試煉、艱難,
互你贏過十架苦痛。
3.只著靜靜寬心聽候祂,
用盡心情來囥向望;
承受天父善良的旨意,
攏是對祂智慧疼痛;
主揀召咱來屬佇祂,
知咱欠缺,莫得僥疑。
4.吟詩、祈禱、遵守主教示,
忠誠盡你家己本份;
著信靠祂,雖然堪得,
猶久會得真實憑準;
見若實心靠主的人,
祂無棄拺,保穩當。

No comments:

Post a Comment