Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Wednesday, November 17, 2010

92 Years Old 九十二歲

Mom. We wish you Happy Birthday.
敬祝 媽媽92歲生日快樂。


(節錄) 祝你生日快樂 (節錄)

在這特別的一天,
我的心向你唱著祝福,
願神天天帶領你,
伴你走過人生路,
我最親愛的媽媽,
我在微笑和燭光中,
有我最深的祝福和最虔誠的祈禱,
祝你生日快樂。

詹雅雯唱阿母的手(閩南語歌曲)。
Mother's Hands.

Read more 相關貼文
Birthday Party 生日聚會
93rd Birthday 九十三歲生日
Walk And Kick 邊走邊踢
Happy Birthday 91st 生日快樂
91 Years Young 九十一歲

1 comment:

  1. Thanks to God, your mother enjoys so many blessings which she has received at the
    hand of God. We wish her many happy returns
    of her birthday.

    ReplyDelete