Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Friday, May 10, 2013

Happy Mother's Day 母親節快樂


※祈求天上的父 讓那些母親己經別世的子女們身心得到安慰!
胸前佩上一朵康乃馨, 憶起年老的母親,
她膝下的兒女成群, 嘗盡多少酸辛;
她臉上掛滿皺紋, 埋葬多少青春,
蠟燭自甘燒成灰燼, 放出光明;
母親一生胼手胝足, 為誰操心?
啊 !母親您的慈愛, 永世不泯。

No comments:

Post a Comment