Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Monday, April 15, 2013

Planting Fig Tree 栽無花果

Sunday morning 130414 iPhone messages between Elder Huang and Sirtea.
去年送給黃長老一盆無花果栽, 已經開春暖和, 啓用愛奉去電問問。

黃長老 早上好,請問無花果還在嗎?茶翁
●托福,還在。

可以下土了。一棵够嗎?
●正有此意。一棵行。

真讚!(還有圖爲証)
無花有葉有果。

●無花果長在松樹上?
是啊, 也長在我身上噢!

●茶翁變成無花果仙。
哈哈哈 祝您有個完美的星期天!
●快樂禮拜天給你。


No comments:

Post a Comment