Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Monday, February 18, 2013

Oh Beautiful Zion City 噢美無比的郇城

Oh, Beautiful Zion City-Interesting Pictures (III)
噢美無比的郇城-有趣圖像(三)
Music Singers 音樂(台語): Jenny Tiunn & Friends
(Revised with lyrics 更新附歌詞)


哦!美無比 美無比的郇城 郇城是上帝的城
哦!美無比 美無比的郇城 郇城是上帝的城
哦!美無比 美無比的郇城 郇城是至高上帝的城
哦!美無比 美無比的郇城 郇城是上帝的城
哦!美無比的郇城 是上帝榮耀的城
哦!美無比的郇城 是上帝榮耀的城
歡喜和平惦在你 歡喜跟和平永遠要惦在你
歡喜和平惦在你 歡喜跟和平永遠要惦在你
歡喜跟和平永遠要惦在你 歡喜跟和平永遠要惦在你
歡喜和平惦在你 歡喜和平惦在你 要惦在你 要惦在你

No comments:

Post a Comment