Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Wednesday, November 21, 2012

History of Thanksgiving Day 感恩節由來

The History of Thanksgiving Day is a short video
 that covers how Thanksgiving became a national holiday.

下面這短片告訴我們感恩節由來。



We gather together to ask the Lord's blessing.
大家聚集求主賜福。

大家同心聚集主前,求賜恩福。
主用至聖至潔,顯明他旨意。
罪惡失去勢力,停止一切痛苦。
頌揚主的聖名,祂常懷念照顧。

恩主時常同在同行,不斷引導。
他立計劃推行,主國永長存。
戰爭何時開始,勝利即已知道。
因祢同在一邊,祢的榮耀極尊。

主是永遠勝利統帥,放胆跟從。
誠心祈求我主,永作我領袖,
求主施行大愛,會眾得免大難。
祢永遠被稱讚,祢使我們自由。

No comments:

Post a Comment