Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Friday, October 5, 2012

16 Favorite Old Songs 懷念的老歌

連續播放一小時16首日語歌改編
由老牌歌星唱令人懷念的老歌曲。
01 負心的人(女のためいき)/姚蘇蓉
02 淚的小雨(長崎は今日も雨だった)/青山
03 恨你入骨(骨まで愛して)/姚蘇蓉
04 忘記你不容易(柳ヶ瀬ブルース)/青山
05 誰來愛我(港町ブルース)/鄧麗君
06 幾時不回頭(逢わずに愛して)/鄧麗君
07 人而不能留(国際線待合室)/尤雅
08 意難忘(東京夜曲)/美黛
09 昨夜夢醒時(夢で泣け)/青山
10 說生對不起(女のみち)/楊小萍
11 醒來吧雷夢娜(花はおそかった)/李亞萍
12 誰能禁止我的愛(禁じられた恋)/鄧麗君
13 榕樹下(北国の春)/余天
14 追夢(夢追い酒)/陳芬蘭
15 冬戀(みちづれ)/陳芬蘭
16 夜空(夜空)/謝雷

No comments:

Post a Comment