Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Sunday, April 1, 2012

Ma’s Fool 馬氏愚人

Ma Ying Jeou Resigns April’s Fool rumor.

馬英九辭職下台

(本閣訊) 本閣記者報導: 最新台灣總統府消息, 馬英九宣布520 不宣誓就任中華民國總統, 改於521在中華人民共和國人民大會堂宣誓就職中國台灣地區區長。中國大陸民眾歡呼, 互聯網網友按讚灌爆臉書網路。台灣選民提當選無效之訴; 超過十萬人上街頭抗議, 高呼「罷免」、 「馬英九下台」。
忽然一聲雷轟, 驚得一身冷汗醒來, 原來是茶翁一夢。今天是四月一日愚人節啊!


Read more更多Pres. Ma's Green Card 馬英九綠卡

1 comment: