Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Sunday, March 4, 2012

Tour De Malaysia 旅遊馬來西亞


Rev. and Mrs Chuang 120222-27 Trip To Malaysia, after 14 years revisit. As requested, I composed from their trip pictures 2 Youtube videos at the bottom of this post. You might like to view.

收到莊牧師夫婦雙人具名的e信:
※『Mr Sirtea, 很久沒打擾你的清閒啦 !! 會不會太無聊呢 ???
今年2月下旬又和內人到馬來西亞旅行. 照了300多張照片. 回來猛刪去蕪存菁. 留下160張. 在 「部落格相簿 」 中的「馬來西亞之旅」 已照順序排列好了. 我想依行程分成 2 輯, ... 。
希望這工程不會帶給你太大的壓力, ...。(署名)』※

呣! 兩人具名比較有說服力! 說我清閒、太無聊、壓力??? 好像茶翁每天英英美代子(無所事事)。
將我從清修的夢中叫醒, 要我去他們的部落格相簿一張一張的下載160 張照片, 後再整理編製成動畫片。還要我不會壓力太大。這兩位老朋友有够關照唷。

這是提請驗收的工程:
馬來西亞之旅 (一) Trip To Malaysia-1
馬來西亞之旅 (二) Trip To Malaysia-2
馬來西亞之旅 Trip To Malaysia (莊牧師部落格有詳細的旅遊說明)
歡迎閣友們連線前往旅遊一次最新的馬來西亞。在此特別 多謝他們吃好逗相報分享。

1 comment:

  1. Thanks your promotion. We really burst into
    a loud laugh after reading your comments.

    ReplyDelete