Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Monday, February 27, 2012

Remember Taiwan 228 二二八追思

Remember 228 Taiwan Massacre by the KMT Government 65 years ago. We can not indifference any longer. Taiwan future is in your hands. Don't keep your silence.

「沒差」(No Difference)是臺灣人男女老幼的常用字。誰做總統都沒差!嘸人權沒差!給共產黨中國統治也沒差!政府濫用公權力徵收土地沒差!司法不獨立, 行政不中立嚒 沒差!戒嚴體制的遺毒就是造就公民的無感!難道真的沒差嗎?


二二八事件六十五週年
Read more Taiwan 228 Hero 二二八英雄

No comments:

Post a Comment