Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Friday, August 26, 2011

Taiwan Political Parties 台灣政黨

Taiwan 5 Major political parties

台灣2012/1/14 總統及立法委員選舉可分爲兩大派: 與中國統一派和台灣獨立派。
茲將五個政黨述求和目標列於下, 供作參考。你的那張選票決定了我們和我們子孫的將來。 請勿棄投、勿投廢票、或被買票投下不該投那寶貴的一票。

台灣五政黨-黨主席*主 張 Viewpoint●目 標 GOAL
中國國民黨-馬英九 *不統不獨不武 ●終極統一 Unification
民主進步黨-蔡英文 *和而求同和而不同 ●獨立建國 Independence
親 民 黨 -宋楚瑜 *反台獨求統一 ●終極統一 Unification
台 聯 黨 -黃昆輝 *反統一求獨立 ●獨立建國 Independence
新 黨 -郁慕明 *和而不獨和而求統 ●終極統一 Unification

No comments:

Post a Comment