Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Thursday, May 19, 2011

Taiwan, China 中國台灣省

Taiwan, an independent countryTaiwan, a province of China
台灣國而非中國台灣省

WHO (世界衛生組織) 的秘密文件《「台灣」這個地區於聯合國系統內被認爲是中國的一省 ... 須稱爲「台灣, 中國」。
「中華台北」只限於被邀請爲世界衛生大會(WHA)觀察員時用。》
馬英九說在他任內不談終極統一, 真的嗎? 其實台灣/中華民國早已被馬英九私下與中國談好了而且已經賣給中國了。
台灣人真的還看不清楚馬英九的騙人把戲, 甘願被他耍弄嗎?

相關文章 Read More (台灣人≠中國人)(101204 Name Correction 請求正名)

No comments:

Post a Comment