Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Friday, April 22, 2011

Jesus Christ Died 耶穌基督死了

Most calendar notes on April 22, 2011 as Good Friday. To us it's real good day, but to Jesus that's a suffering day for Him. Just as the Scriptures said that Jesus Christ died for our sins, and that he was buried. This is not the end of the story, it will be continued on Sunday....

大部份的日曆今年4月22日都註明爲完美的星期五。對世人此日是完善的, 但它卻是耶穌的受難日。按照聖經所記載: 基督耶穌爲我們的罪死了; 又按照聖經所說, 他被埋葬了。這個故事並不是到此就結束了, 還有下文呢....

No comments:

Post a Comment