Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Saturday, February 6, 2010

Love Till Death 至死不渝

This incident happened in Fujian, China: A wedding was scheduled on February 4, 2010. The bride-to-be was killed by two break-in robbers on January 28, 2010. The bridegroom insisted on having the wedding according to plan before her funeral. Will you weep or will you laugh with them? What a sad and love story!

這故事發生在中國福建:莊胡兩家婚禮訂於今年二月四日舉行。新娘子在一月廿八日被二個破門而入的強盜剌死。新郎官堅持在二月四日如期先舉行婚禮後再行喪葬禮。不知該陪他們同哭還是一同歡笑慶賀? 真是個悲慘感人的情愛故事!

No comments:

Post a Comment