Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Tuesday, August 25, 2009

Devotion 090825 靈修自省

"I am in God's hands."
This morning's devotional excerpts from "The Upper Room" .
"The peace of God, which transcends all understanding, will guard your hearts and your minds in Christ Jesus." -Philippians 4:7 (NIV)-
Thought for Today: Be prepared to experience God's peace.
Prayer: Heavenly Father, we desire your peace and your love in our hearts. May we be open before you as you fill us with your love. In Jesus name Amen.

「我在上帝的手掌心中。」
今晨靈修摘要自『閣樓小室』。
「上帝所𧶽那超越人所能理解的平安, 會藉着基督耶穌來保守你們的心懷意念。」-腓立比4:7 (現代中文譯本)-
今日靜思: 作好心理準備體會上帝所𧶽的平安。」
祈禱: 天父上帝, 我們渴望祢的平安以及祢的愛進住我們的心。但願我們能暢開心門來接受祢那滿溢的愛。奉主耶穌的聖名 阿們。

1 comment:

  1. 常言道:"天賜平安福". 可見"平安"是"天"意表第一大就是
    "上帝"所賜給我們的.正如耶穌基督說:"我留下平安給你們.
    我將我的平安賜給你們."(約翰福音書14:27)又說:"在世上
    你們有苦難.但你們可以放心.我已經勝了世界."(約16:33)
    雖然"世界"是流淚的山谷.然而耶穌基督是好牧人.我們可以將一切煩惱.不安卸下給耶穌.如此我們可坦然無懼地笑看世界的一切.享受在主裡面真正的平安. Kent

    ReplyDelete