Sirtea 茶翁

This is my journal: It records my thoughts, my cares, my struggles, my achievement and failure, my observation of life and nature, internet circulation、treasures、or recycled junks I found, ... . If you stumbled upon this blog by accident or on purpose, I welcome you. Thank you for your visit and comments. Hurry back!
這裡紀錄著我的生活點滴:我在想些什麼, 做那些事, 關心何事, 我的得與失, 我對人與自然觀察所得, 網路資訊、撿到寳貝、或是古物回收,... 。如果您是專程特地來訪或是無意中路過, 我誠心歡迎您。多謝您來訪及留言指教。請再來噢!

Wednesday, June 3, 2015

Tsai Ing-Wen 2015-5-31 Los Angeles Speech excerpts 蔡英文150531訪美洛杉磯僑宴演講

「點亮台灣 民主夥伴之旅 」
“The Light Up Taiwan U.S. Campaign Tour”
Tsai Ing-Wen 2015-5-31 Los Angeles Speech excerpts
蔡英文150531訪美洛杉磯僑宴演講節錄
蔡英文致詞時首先感謝羅伊斯主席這些年來持續對台灣的友誼與支持¬。接著提到在民進黨最被質疑的時候,最不被相信的時候,仍然有一群人願意相信¬,扶持, 不離不棄; 而這一次來美國她:「我不是來面試的,而是來傳達¬台灣人永遠堅持民主的生活方式及民進黨如果明年有機會執政的話,會盡一切的力量,確保¬台海局勢的穩定,這兩個堅定訊息的」。
民進黨總統候選人蔡英文穿着台灣十四原住民族的傳統服飾
Taiwan Mountaineer costumes 台灣原住民服飾

No comments:

Post a Comment